30 tammikuuta 2016

And so it happened.

Hihii täällä taas,


Mä sain host perheen. 
Eli kyseessä on sama perhe mistä edellisessä postauksessa jo mainitsin. Skypettelin eilen illalla perheen kanssa, silleen pikaseen, koska ne oli lähössä viikonlopuks reissuu. Puhelun lopussa ne sano että ottaa yhteyttä uudestaa ens viikolla koska on tosiaan viikonlopun reissussa. Mulle jäi edelleen tosi hyvä fiilis niistä. No mä en sit tietenkää odottanu että kuulen niistä ennen ku ens viikolla, no mutta kun mä heräsin kolmen aikaa ni huomasin että niiltä oli tullu viesti jossa ne siis pyys mua niiden au pairiks. Ensimmäiseks ajattelin siin unen pöpperössä että ymmärsinkö nyt ihan oikein ja onks ne tosissaan. :) Mutta joo vastasin niille myöntävästi ja nyt mulla on siis perhe.


Perhe asuu New Providencessa New Jerseyssa. Siellä mulla olis viihdytettävänä kaks tyttöä 8v ja 5v. Lähtö sinne olis toukokuun alussa. Eli noin kolmisen kuukautta lähtöön. Viel ei oo ihan kolahtanu kunnol tää asia tonne pääkoppaa, ehkä sit ku saan lentotiedot tai sit tajuun vast lentokentällä. Asiaan ehkä vaikuttaa pikkasen se että viime yönä tuli varmaa noin kolme tuntii nukuttuu :D   



Elikkäs tuolla tulen viettämään au pair vuoteni. :D 


Johanna



1 kommentti:

  1. Mahtavaa Johanna :) että perhe löytyi. Olipa säkä että just perjantaina sain tän sun blogin osoitteen ja heti ku avaan sen niin hyviä uutisia! Kampaamossa nähdään, terkuin Marika

    VastaaPoista