26 helmikuuta 2017

Something new is happening

Moi pitkästä aikaa,

Vähän on jääny tää blogin kirjottaminen. Edellisen kerran taisin kirjottaa joskus loppukesästä... Yritän nyt muuttaa asiaa ja alkaa kirjottelee taas. Syy miks mä nyt edes alotin tätä postausta kirjottaa on se että haluun kertoo kaikille että en ole tulossa vielä takasin Suomeen. Päätin pidentää 9 kuukautta ja vaihtaa perhettä. Uus perhe löyty tosi nopeesti. Perhe kenen kanssa tuli nyt sit se final match tehtyä oli vasta toinen perhe jonka profiilia pääsin kattelemaan ja lueskelemaan. Sain sähköpostin sunnuntai illalla että tämä perhe kattoo mun profiilia ja että voin mennä lukemaan heidän profiilia nyt omilta sivuilta. No mä sit luin niiden koko profiilin siinä sit saman tien ja ei menny varmaa ku minuutti sen jälkee ku lopetin lukemisen ni siltä perheen äidiltä tuli sähköposti että haluis jutella mun kanssa lisää ja että maanantaina hän on töissä mutta pystyy ottaa puhelun. no me sit sovittii et puhutaan seuraavana päivänä puol yhentoista aikaa. No puhelu meni tosi hyvin, itelle tuli tosi hyvä fiilis siitä perheestä ja sovittii et yritettää skypettää viel sillä viikolla sillee et pääsis koko perheen kanssa juttelee. No keskiviikko illalle saatii sit sovittuu skype ja me puhuttii varmaa tunnin verran siin kaikkien kanssa ja edelleen pysy hyvä fiilis. Sunnuntaina puhuin sit taas perheen äidin kanssa puhelimessa ja sen puhelun aikana se sit sano että ne haluis mut niitten seuraavaks au pairiks ja mä tietenkin hyväksyin. Elikkä perhe asuu Coloradossa sellasessa kaupungissa kun Colorado Springs, jotkut saattaa tietää sen Olympia kaupunkina. Perheeseen kuuluu äiti, isä, 12v poika, 10v. poika, 6v. tyttö ja bostoninterrieri. 


Lähtö New Jerseystä Coloradoon olis huhtikuun 14.päivä. 
Hanna lentää samana päivänä lomalle teksasiin, saa nähä osuuko lennot sillee et olla kentällä samaa aikaa :D 

Mä nyt yritän saada tän blogin ajan kohalle, mul on paljon materiaalia odottamassa kirjotusta, kuhan nyt vaan saan ne kirjotettuu ja kuvat lisättyy, ni alan julkasemaan niitä. Yritän nyt saada tän blogin irjotuksen sillee et edes kerran kuussa sais yhen postauksen tehtyy, toisaalta meil on Hannan kanssa ts nyt kyl suunnitelmia melkein jokaiselle viikonlopulle ennen mun lähtöö et ehkä mun pitää vähän useemmin ku kerran kuussa kirjotella. Katotaan miten sitä materiaalia muodostuu.

Tähän loppuun jotain kuvia Colorado Springsistä.







Seuraavaan kertaan
-Johanna-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti