02 kesäkuuta 2015

Tervehdys!

Moi
Eli mä oon Johanna ja ajattelin alkaa kirjoittelee tästä mun mahdottoman tylsästä elämästäni jotain. Tällä hetkellä työskentelen parturi-kampaajana Porvoossa ja opiskelen oppisopimuksella merkonomiksi. Opiskeluja olis vuoden verran viellä edessä. Parturi-kampaajan töitä on tullu tehtyy vuoden 2010 kesästä. Jaa mitäs muuta... Oon vanhin lapsi seitsemästä ja mulla on koira, Max on kolme vuotias Mittelspitz.
Ens kesänä olis tarkotus lähtee au pairiksi usan suuntaan, jos kaikki menee hyvin. Elikkä tuun varmaan kirjottelemaan jonku  verran siitäkin ku asiat selkenevät.
Juhannuksesta mulla alkaa töistä neljän viikon loma ja ekalla viikolla olis tarkotus yhtenä päivänä käydä au pair haastattelussa Helsingissä.
Saa kertoa jos tulee mieleen mistä haluutte tietää enemmän. Tai muuten vaan kommentoitavaa, ni antaa palaa.
-Johanna-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti